vineri, 27 ianuarie 2012

Poza zilei

12 comentarii:

Vlad spunea...

AHahhaha, si cand ma gandesc ca ministrul Boc Poc dorea reorganizarea teritoriala a tarii...iti dai seama ce COCKtail iesea?

Epic picture!
Totusi lipseste "Prazilia" din decor...cred ca fost incorporata in Voivodatul Zaibarului :))))

Andrushka spunea...

=)))))) auzi ca Prazilia =))))

Andrushka spunea...

Imi pare rau ca asta nu e facebuce ca ii puneam pe fiecare sa se eticheteze ... dupa zona =))... zi-mi de unde esti ca sa iti zic cum esti =))... wei ce bataie imi iau eu :))

Vlad spunea...

Da, chiar ar fi fost tare sa poti eticheta vizitatorii pe harta :))

Desi asta ar insemna ca avem idei preconcepute and thats bad...bad troll, baaaaaaad troooolllll!!!

Andrushka spunea...

=)) who ?? me?? neeveerrr!!!! :))

Vlad spunea...

Right...cine ar crede un troll care comenteaza pe blogul ei numit sugestiv "blog of the troll" ? :))

Andrushka spunea...

Pai lasa tu detaliile astea :)) astea is la deruta :)) Sti tu... detalii , detalii , detalii ...:))

Diavolul spunea...

So eu sunt din partea cu rachiul, dar prefer vinul rosu...ciudat ca la noi in Iasi , din Republica Moldova nu vin studente, mai mult vin prostituate care sunt studente...

Vlad spunea...

@Diavolul:

Apai la noi ce crezi ca vin din sud? :D Studente eminente? :D

Andrushka spunea...

@ Diavolul: Dar o Grasa de Cotnari nu te incanta ?:))

Andrushka spunea...

Alba , demi , la o temperatura numa buna :X:X :))

Diavolul spunea...

Un cabernet sauvignon, un merlot...