luni, 23 ianuarie 2012

Noutati in 2 minuti (1)

Ultimele noutati... pe "foarte" scurt...

In primul si in primul rand : pam-param-pam-pam : tigarea .
In al doilea si in al doilea rand.... va informez ca am implinit si eu 19 anisori . :))) (Daca vrea cumva careva care ma cunoste sa ma corecteze... va bat ! )
Si acuma sa trecem la lucruri serioase... sedinta minune la parlament... vom avea alegeri anticipate?
Miniştrii de externe din UE se reunesc luni la Bruxelles şi urmează să anunţe impunerea unui embargo, în etape, asupra petrolului iranian, relatează BBC News.În acest timp, nave de război americane, britanice şi franceze au intrat în Golful Persic pentru a trimite Iranului un semnal cum că Occidentul este pregătit pentru o confruntare. Incepe razboiul...?
Grecia "ete" falimentara , dar asta stie toata lumea deja...
O pitzi : Lara Stone ,  a pozat topless... baieti , daca sunteti interesati folositi google-ul ...
Tenis:  Serena Williams a luat bataie de la o no name... ahahahaha .. asta se numeste tzapa cu TZ mare .

Asta e cea mai tare : Gigi Becali are rubrică într-un cotidian britanic , mai exact : ""The Guardian"" .... Deci a innebunit lupu frate...

S-a sinucis sotia minustrului francez al educatiei ....
Pe o idioata o prins`o tac`so cand facea streptease la webcam...
Si , iubirea vietii mele... Jhonny "Deep " va fi vampir in "Dark Shadows" un nou film a lu Tim Burton  ...

V-am pupat.. paaaa!!

7 comentarii:

Vlad spunea...

Cine e serena williams?
Iar film cu vampiri? Miash pl in twilight :|

Vlad spunea...

PS: Nu ai implinit 19 ani, ai implinit...hmm, am uitat >:) da oricum ai mai mult decat 19 ani!

Trolling the troll on her blog...bwhahaha I'm awesome (and modest).

Andrushka spunea...

da... corect bro ! Am 19 ani si cateva zile.. deci e mai mult :)) ma... toti s-o abtinut , numa tu nu :)) asa ceva :)) bucurate ca nu am zis 16 =))

Vlad spunea...

Pai daca ziceai 16 chiar te dadeam de gol...
Oricum sa stiti ca minte, are peste 20 de ani :D

Andrushka spunea...

Da, Vlad are dreptate. defapt am 35 :D Ahh , ma bro, imi ce imi faci .. ma faci sa ma dau de gol.. of of :(

Andrushka spunea...

ui ce imi faci * pardon , m-am intimidat .

Vlad spunea...

Da-da, ai "35"...ai gresit acolo ptr ca minti nu ptr ca te-ai intimidat >:)