miercuri, 18 ianuarie 2012

Buna dimineata , iubire...

Esti tu , acelasi . Acelasi zambet , ochii iti sclipesc in acelasi mod ademenitor, pasesti usor in camera intunecata , aceasi veche camera, prafuita de trecerea anilor. Te privesc, uit iara de tot ce este in jurul meu . La fel ca prima oara. Tot acest timp , si totusi , parca a fost ieri . Urasc cand trasnsformi ani in secunde. Urasc felul in care imi faci inima sa tresara cu un simplu zambet  , iubesc vocea ta dulce si catifelata care imi sopteste incet , la ureche un "Buna" scurt , si sec, de parca am fost doar de 5 minute despartiti. Iti simt pielea in momentul in care ma strangi in brate , si parfumul tau imi imbie simturile. Ma strangi scurt la pieptul tau  , iar apoi imi cauti privirea. In acel mod jucaus si curios ...atat de familiar . Privesti atent , pe urma te incrunti . Poate ca am imbatranit , si ridurile din jurul ochilor te deranjeaza, sau poate in ciuda dorintei si a emotiei gasesti o privire rece. Te verific scurt cu privirea , parul ti-a crescut , ochii desi incercanati sunt la fel ca in amintirea mea , doar zambetul pare sa fi palit in fata anilor , ma mint in soapta ca esti bine ,  iar apoi iti dau drumul , ma departez. Incep sa aud si zgomotul de fundal , incep sa realizez si sa reactionez. Te pierd din privire , un alt om vorbeste cu mine. Nu-l ascult . Nu ma intereseaza ce are de zis. Schitez un zambet , si iti caut privirea. De-abea acuma realizez distanta , amprenta timpului este bine pusa intre noi .
Ajungi din nou langa mine . Simt cum sangele din vene imi arde, iti simt respiratia calda si linistita pe obraz, incerc sa nu te sarut , ma zbat cu gandul ca nu mai esti al meu , un alt val de parfum imi inunda simturile, pierd controlul . Inca ne sincronizam miscarile. Ma gandesc cat de mult te urasc. Pur si simplu urasc sa te iubesc.  Dar gandurile zboara , si iti simt sarutarea plina de dorinta. Te privesc...zambesti. Imi vine sa te pleznesc, dar ma razgandesc. Inchid ochii si te strang in brate... cu teama , cu ochii intredeschisi privesc camera, totul este exact asa cum imi aduceam aminte.
Schimbam cateva cuvinte , mai mult asa ... din politete. Cuvintele nu conteaza, nu le ascult , raspund mecanic. Nu ma mai interseaza nimic . Cunosc situatia , eu am creat situatia. Ma complac , revenind atenta in jur . Oricum nu mai conteaza... noaptea e lunga , iar tu ... iar tu esti aici , acum .
Am uitat cat de usor trece timpul langa tine. Am uitat cat de simplu poate fi tot . E placut sa nu fi nevoit sa termini o propozitie. E mult mai simplu sa comunici prin priviri , prin gesturi , prin atingeri.
E uimitor cat de corect , cat de bine pare totul , desi stiu ca am gresit doar prin simplu fapt ca sunt acum , aici.
S-a facut deja dimineata , m-am trezit , din nou in bratele tale. Aceleasi maini care acum multi ani  ma atingeau timid , imi mangaiau tenul catifelat in timp ce imi urai : "Buna dimineata , iubire." , aceleasi maini imi  mangaie din nou fata , mainile, tot trupul , cu miscari fine si delicate.
Buna dimineata, iubire, si tie !

6 comentarii:

Daly spunea...

Frumos si nai mlt decat adevarat...atinge p oricine...teoretic;)

Andrushka spunea...

Teoretic.. :))
Si multumesc , multumesc. Si bine ai venit pe Troll ! :*

Vlad spunea...

Troll moment: nu ar trebui sa renunti la cafea, ma sperii!

Sirius moment: dragut textul dar prefer Trollu in varianta troll nu depresiv :(

Bro-zone moment: snap out of it...PLZ...altfel pun 7 bosoni :D

Andrushka spunea...

Orice, dar nu bosoni ... nu iara !!:D
Voi fi nevoita pe urma sa schimb numele blogului in Bosoni Blog , si imi place asa cum e acuma... :))

Diavolul spunea...

I heard something about bosoni...

btw: troll,really now, don't get gay:))

Andrushka spunea...

Deci , eu va bat ... :))