vineri, 13 ianuarie 2012

Bhu bye !

Troll depresiv. Perioada: nedeterminata !
Cat de curand va fi si : troll disparut. Perioada: tot nedeterminata!

Asadar, bye bye now, bhu bye !

48 de comentarii:

Vlad spunea...

AWWw c'mon troll! :(

Diavolul spunea...

You see man?Everything she does...she is still trolling.

Andrushka spunea...

@Vlad ... bro , de ce sad face? fara sad face ! :)

@Diavolul ... inca ma gandesc cum sa inteleg commu tau :)) o fi de bine, o fi de rau ..?:)) mare dilema :)

Diavolul spunea...

O analiza filosofica te-ar ajuta?:))

Andrushka spunea...

Pff,,, nush .. sa vedem.. nu am mai dormit de cateva zile, in loc de alcool in sange am sange in alcool...hmm... cred ca da :)) pana pun de o cafea pregatesti analiza?

Diavolul spunea...

Not really ca imi ia mult...desi sunt curios in ce situatii mai trollezi:))

Andrushka spunea...

Si ui asa am realizat eu ca primu comm era de bine :))
Ps. Daca am realizat gresit, minte-ma frumos si las`o asa :)) ;)

Diavolul spunea...

Aha, deci mai trollezi si in alte situatii:))Well come on, spill it out!:))

Andrushka spunea...

Sa "spill it out" ?
Ehh , asa ? La comanda? Chiar aici ? Chiar eu ? Chiar acum ? Hmm..

Diavolul spunea...

Yeah, asa , la comanda, chiar tu, chiar acum si chiar aici, unde vrei?

Andrushka spunea...

Diavole , diavole .. din`astea faci tu unui troll depresiv ? Mno , eu inteleg ca a Ta este imparatia si puterea.. dar mai da`o Dracu =))

Diavolul spunea...

Well...stai te astepti sa las omul sa respire tocmai cand e ... depresiv?It's in my name dude, I have my standards.So?:D

Andrushka spunea...

So... ce mai faci ?

Diavolul spunea...

Yes...killing babies,comes with the job description.You know it's not a sick pleasure of the devil to repeat himself:D.What are you trolling about?

Andrushka spunea...

:)) ok , ok man :))
Si totusi , ... "the usual stuff" ala ce contine mai exact?

Diavolul spunea...

Dude nu e misto sa eviti atat de....evident:D.Asa ca sa vorbim despre situatiile in care mai trollezi si din ce motive.Care sunt bazele acestei comportari?Care sunt motivele depresiei?The devil likes psychology also:D

Andrushka spunea...

Pff... fie , hai s`o facem si pe asta .
Motivele depresiei : necunoscute! :)) poate ca urmeaza sa imbatranesc...oricum , motivele depresiei nu conteaza, anumite lucruri prefer sa le pastrez doar pentru mine :).
Si la faza cu trollatul e simplu.. ironia e cea mai buna prietena a mea, si la intrebarea "Cand" raspunsul e : de cate ori se iveste momentul potrivit . mai adauga si cate o gluma mica cam din 10 in 10 min , si ai rezultatul finit.

Diavolul spunea...

Oooo ba da , conteaza motivele depresiei, de aia si intreb:D.De asta nici nu vrei sa le spui:)).So, trollezi in multe alte situatii...I see.

Andrushka spunea...

:)

Diavolul spunea...

Nu-ti fa griji, nu ma gandesc la nici o situatie normala:)).Dar motivele alea pe care le tii ascunse ... hmm... informatii utile:P

Andrushka spunea...

Stai linistit ! Sunt f bine ascunse. :))
Si e f bine ca nu te-ai gandit la vreo situatie normala :))

Diavolul spunea...

Or fi foarte bine ascunse, dar am boala sa incerc sa inteleg omul.Chestiile ascunse spun mai multe.

Andrushka spunea...

Da-da. Pui bine punctul pe i. Dar totusi ,anumite lucruri e bine sa le lasi sa vina de la sine . ;)

Diavolul spunea...

That is not the devil's way:))

Andrushka spunea...

Corect! :)) That's my way :)).

Diavolul spunea...

The wrong one! *chough*

Andrushka spunea...

De ce? Doar pentru ca tu nu esti de acord cu ea? Fiecare isi alege calea cea mai usoara si cea mai potrivita pentru ei in momentul respectiv . Deci eu imi mentin parerea :) , sunt depresiva :)).

Diavolul spunea...

Oamenii fac asta pentru ca e mai usor sa astepti ceva.La fel cum altii se roaga sa se intample ceva.Ok, esti depresiva, de ce?Ma pricep al naibii de bine sa duc omul mai departe de starea depresiva care e doar la suprafata:))

Andrushka spunea...

Doar la suprafata ? Daca ai avea posibilitatea de a ma vedea , vei gasi un om care rade, sau zambeste mai bine zis, face glume si se comporta de parca nu ar fi nimic... e cam relativa faza asta cu "suprafata" . :))
Si da, de acord cu tine la faza cu asteptatul si rugatul , de aia am si specificat .. "in momentul respectiv".Ca si exemplu: acuma , din punctul meu de vedere, avand ideile si gandurile in dezordine totala, nu voi sta la atac, ci in aparare ... in atac voi pierde, in aparare macar scap "teafara" ... in schimb .. aparentele pot fi inselatoare.. dar asta deja este alt subiect .

Diavolul spunea...

See?Deja ai sarit pe ideea care era favorabila pentru tine.Eu ma refeream la faptul ca ...I can get people to feel a lot worse:D

Andrushka spunea...

Am inteles ce ai vrut sa zici :)).

Diavolul spunea...

Doesn't look that way, inca tii sa nu avansezi in starea asta:D

Andrushka spunea...

=)) Serios?:)) Si asta ar fi o problema ? Si daca da , de ce ?

Diavolul spunea...

Pentru ca nu vrei sa vezi ce vine dupa asta, nu vrei sa stii cat de usor poti trece peste, nu vrei sa vezi ca nu poti trece peste...si nu-mi jocul mie.

Diavolul spunea...

nu-mi iese jocul mie*

Andrushka spunea...

hehe ... lasa-mi mie faza cu rezolvatul si cu trecutul peste . :)) Iti garantez eu ca ma voi descurca de minune.

Andrushka spunea...

Ahh... sorry ca ti-am stricat jocul :))

Diavolul spunea...

Oh wait a sec, nici nu era vorba de faza ca mi-as baga coada ca sa treci tu peste:))That was the whole point, I can make it worse.

Andrushka spunea...

Si eu de cateva comm incoace incerc sa iti zic ca nu , nu este cazul :)))

"Ca si exemplu: acuma , din punctul meu de vedere, avand ideile si gandurile in dezordine totala, nu voi sta la atac, ci in aparare ... in atac voi pierde, in aparare macar scap "teafara" ... "

"Stai linistit ! Sunt f bine ascunse. :))" si mai is exemple cate vrei :)) =)) =))

Diavolul spunea...

Oh come on... you can get trolled:))

Andrushka spunea...

Ohoho .. si nu numai :))) :>

Diavolul spunea...

You see?:D.Come to the dark side:))

Andrushka spunea...

Ok ! Gata , m-ai convins ! =))

Diavolul spunea...

Good...acum...cu ce incepem?:))

Andrushka spunea...

Nush , eu clar o sa incep cu un somn bun si pe urma cu o alta runda de "noapte crunta de betie , pana`n zori de zi sa fie" . Pe urma , ramane de vazut ! :)))

Diavolul spunea...

Damn...si eu nu mai am vin...

Diavolul spunea...

Yeah it is sad...ca era vin rosu, natural...

Crisstina spunea...

Diavole....