marți, 21 februarie 2012

Puterea gandului

Nu stiu cum este cu/la voi, Dar pe mine personal cand ma apuca , ma tine mult. Da... stiu ca nu o sunat tocmai bine (la ganduri ma refeream , adica gandurile ma tin mult...), dar azi lasam cuvintele pompoase in sertarul cu lenjerie intima si vorbim ca in pauzele de la scoala cand eram in clasele alea mici-mici . Binenteles ca acuma m-am referit la 18-20 ml , nu la tinereti. Bineneteles ca acuma am mintit. In fine , sa trecem la subiect : puterea gandului. Si aici doresc sa fac o precizare ... in cazul in care exista si mistocari prin randul cititorilor de azi : a nu se citi "putere a gandului". Va multumesc pentru intelegere.
Deci , puterea gandului . Ca tot vorbeam de clasele mici-mici , de cate ori nu ati zis ca vi rau , cu gand de chiulangioaica , si pana la sfarsitul zilei chiar erati bolnavi ? Sau de cate ori (nu) v-ati gandit la un lucru suficient de mult , pana cand , fara sa va dati seama , totul devenea palpabil ? De cate ori nu v-ati repetat un scenariu in cap , pana cand , la un momentat , acela era defapt realitatea pentru voi ? (sau chestia asta am facut-o doar eu?)
 Oricum , ideea in mare este urmatoarea : "Gandurile devin lucruri."

Pai si atunci de ce absolut nimic nu se schimba cand eu ma  tot gandesc ca azi/maine/poimaine imi moare bunicul numarul 3 a carui existenta nu o cunosteam , si fiind leita lui , imi lasa mosternire o imensa avere, si o sa mor pe un yacht in Caraibe mai happy decat Tom care a reusit sa il prinda pe Jerry ??

3 comentarii:

Vlad spunea...

....

Diavolul spunea...

Because that is where I come in :D ( a se intelege dupa nevoie:)) )

Vlad spunea...

Ohh yeah!