luni, 20 februarie 2012

Noutati in 2 minuti (2)

Noutati in 2 minuti... hmm, nu , fara stiri cu premieri , cu boi , cu tampite sau ciudati , nu de data asta.

Prima noutate... DAAA , mai traiesc. Va multumesc celor care v-ati facut destule griji pentru mine incat sa imi lasati mail-uri si offline-uri ca sa va asigurati ca inca mai respir. Da. Inca mai respir , mai misc, mai fac prostii.

Noutatea numarul doi : nu am disparut eu din peisaj chiar asa degeaba. Dupa ce depresia aia subita a disparut asa, brusc si dintr-o data din peisaj , am inceput sa ma misc iara ca furnica, si am o surpriza pentru roakeri din Sibiu . Nu va spun nimic mai mult momentan , proiectul este inca in curs de desfasurare, nu este inca nimic finalizat , din pacate , dar nu mai dureaza mult , cu putin noroc, in maximum o luna sper sa pot reveni cu un post , in care sa fac marele anunt .

Noutatea numarul trei : (sau cel putin pentru mine este o noutate) ca tot vorbeam de roakeri si de Sibiu , azi am intrat pe site-ul celor de la Artmania , si anul asta , pana la ora actuala suna cam asa din punct de vedere a datului din cap : Trail Of Tears , Delain , Epica , Die Toten Hosen .

Deci nu va pot zice decat ca "me" e happy cu asa vesti , ca da , traiesc , si ca da , is eu puturoasa , si imi e lene sa mai deschid pc-ul cand ajung acasa, dar ehh , nu am uitat chiar de tot de voi .

V-am pupat pe portofele , paaaa!

9 comentarii:

Vlad spunea...

Am chef sa fiu troll si sa zic eu despre ce surpriza i vb ptr roacherii din sb...pot pot pot? :D

Andrushka spunea...

Periculosule ..:)))

Daca tu vrei , poti , poti , poti :)) .

Vlad spunea...

Eu...periculos?

No way, Jose!

N-o sa zic, nu vreau sa trollez trollu :D

Andrushka spunea...

Off , oky , vrei un sandwich ? :))

Vlad spunea...

Good girl Gina strikes again!

Diavolul spunea...

Still trolling I see:))

Andrushka spunea...

Da-da. Vlad , asta , trolleaza la greu :) . Nu stiu, zau ce e cu el... :D

Vlad spunea...

Tot eu trollez?

Andrushka spunea...

H3h3 :))