joi, 8 martie 2012

Metal Church

Dupa cum am promis , am revenit cu un post . Si dupa cum am promis , am o surpriza pentru roakeri din Sibiu .

Cu putin noroc si multa bunavointa , si , cu si mai multa truda (a se citi efort, nu formatia) prietenii nostri Dali & Clau au deschis un nou bar de rock in Sibiu . Se numeste Metal Church , este situat pe Sos. Alba Iulia , nr. 6 , mai exact fostul Panini .

In speranta ca si voi , la fel ca si mine v-ati plictisit de aceleasi locuri , aceleasi lucruri , aveti nevoie de o schimbare , de un confort, de un alt playlist , mai pe scurt : de altceva ; VA INVIT cu mic , cu mare , si da, aici ma refer la inaltime , nu la varsta , la deschiderea localului , sau mai bine spus la "udarea bisericii", sambata , 10.03.2012 ,incepand cu orele 19:00.

Se promite a fi o biserica unde slujba se va tine cu bere sfintita , unde spovedania se tine la bar, iar citirea bibliei sus pe scena. 

7 comentarii:

Vlad spunea...

Ahaaa, merit un card de fidelitate ca nu v-am stricat surpriza, desi stiam de ea >:)...glumesc!
Felicitari ca ati reusit sa puneti afacerea in miscare, sper sa aveti cati mai multi enoriasi la biserica :D.
Si cum adica nu te referi la varsta? Primiti si minori? Buhahaha!

Andrushka spunea...

Nu , nu ... acolo e problema. De primit se vor primi , dar as prefera sa nu mai vina ...:))

Speram sa faci si tu parte dintre enoriasii bisericii. (Asta e un alt mod de ati spune "prezenta ta este obligatorie!" :)) )

Vlad spunea...

Uuuu ma ameninti ha? Pai iti dai seama ca vin la deschidere, am auzit ca va costumati! Buhahahaha >:)

Andrushka spunea...

Deci ,tu auzi deja cam prea multe... sa ii fac eu ceva la aia care iti zice tie atatea..hmm, se poate de data asta totusi , sa fi auzita prost :)) ... cel putin eu asa sper :)))

Oricum , deja s-au anuntat destui de multi , deci sopteste-mi, cate locuri vrei sa-ti tin ?

Vlad spunea...

Nu stiu sigur inca...dar o sa-ti zic maine (adica "azi")...vreo 2-3, banuiesc.

Anonim spunea...

Ceva despre scoruri? Cum sunt preturile :D ? Sa stim si noi cat sa scotocim prin casa :)) ?

Andrushka spunea...

Scorurile sunt acceptabile. Asemanatoare celorlalte localuri de acelasi gen , mai ieftine ca pe centru , deci eu zic ca e ok . :) Oricum , este marfa pentru toate buzunarele :)) .