marți, 10 ianuarie 2012

Palimpsest

In goana mea nebuna dupa lectura , am dat de un site aproape perfect pentru gusturile mele. M-am delectat cu cateva scenarii , premiate chiar , dar cel mai interesant lucru pentru mine a fost rubrica "Palimpsest" . M-am amuzat un pic la numele ei , dat fiind faptul ca : "PALIMPSÉST, palimpseste, s. n. Pergament sau papirus de pe care s-a șters sau s-a ras scrierea inițială pentru a se putea utiliza din nou și pe care se mai văd urmele vechiului text" - conform DEX., dar pe urma totul a inceput sa prinda sens si culoare. Acolo , am gasit ceva dragut , ceva ce mie personal mi-a fost dor sa citesc: o  lectura scurta , bine proportionata , antrenanta , si  amuzanta , si binenteles ca putea fi doar maestrul Lucian Pintilie. Ce nu inteleg eu , e de ce nu am dat de textele astea mai repede, dar e bine si mai tarziu decat deloc. 
Stiu ca , dupa primul click la linkul de mai sus , v-am pierdut pierdut pe unii dintre voi total , iar o alta parte dintre voi , cititorii mei dragi , "nu"  intelegeti sensul acestui post , dar acuma sincer, cum ati stat sa imi cititi mie posturile mele prost facute si lungi cat o zi de vara -slash- pierde-vara , poate intr-o zi monotona le veti da si acestor texte o sansa, iar pentru cea de a treia categorie dintre voi , care stiu ca exista , si da, va stiu , cititi tot ce va cade la mana , si mai stiu si ca este cea mai numeroasa categorie... (pam pam param).. va prezint urmatoarele : 

Lucian Pintilie: Pompa cu morfină 

Lucian Pintilie: Capul de zimbru (scenariu după Vasile Voiculescu)  .


Este suficient doar un click pe butonasul rosu unde scrie : "Descarca volum in pdf" .Lectura placuta !

5 comentarii:

Diavolul spunea...

Hmm...will try.Dar dupa ce termin de citit cartile de programare:))

Vlad spunea...

Io si beletristica...fac parte dintre cei care au fost pierduti dupa primul link :D dar happy for you ca ai gasit stuff care te intereseaza :)

Andrushka spunea...

@Diavolul: :) Sunt scurte...23, respectiv 31 de pagini , deci cam cat o pauza de tigare. :))

@Vlad: Of, of :(. Speram sa fi din a 2-a categorie :))

Diavolul spunea...

Eu fumez rapid:P.Plus ca e greu sa treci de la clase care implementeaza N interfete si mai au in ele clase interioare definite, fiecare cu rahaturile ei de metode si atribute de acces care trebuiesc verificate, la literatura din asta:P

Vlad spunea...

Daca stau mai bine sa ma gandesc, m-as incadra mai bine in a 2-a categorie...m-am cam grabit cand am dat commentul si nu am stat sa analizez toate categoriile...
M-am scos? :-" :D