vineri, 4 mai 2012

De-ale voastre

După principiul : "ăla-eu , ăla-eu , dar hooo , nu toţi " am o invitaţie pentru voi .
 După cum deja aţi văzut , ( şi cu ocazia asta vreau să-i şi mulţumesc ) Vlad a spart gheaţa cu un post pe troll. Deci săr`naaa Vlad :D . Şi nu , nu vreau să ziceţi ca unii dintre cititori cum că sunt puturoasă şi de aia postează altcineva în locul meu (Vezi Raul? Nu te-am dat de gol :)) Nu ştie nimeni despre cine e vorba ;) )
 Nu este vorba de puturoşenie (deşi sunt) , sau de comoditate (deşi nu ar fi o noutate ), sau de orice altceva de genul ăsta . Dar mi-am adus aminte ca defapt blogul ăsta este pentru voi .

  Asadar , la rubrica " De-ale voastre ", vă invit cu mic , cu mare să lăsaţi cate-o postare .

 Nu ma interesează ce subiect abordaţi , câte rânduri scrieţi sau alte lucruri de genu ăsta . Din partea mea puteţi lăsa post şi cu "I love Hannah Montana" . Ideea e sa fie ceva făcut de voi , pentru troll. Nu este timp limită , şi nici obligatoriu . Care vreţi , când vreţi , îmi lăsaţi pe mail şi de acolo mai departe rezolv eu problema . :) Care nu aveti mail-ul , nu-i bai , o să vi-l trimit prin intermediul  porumbelului  meu voiajor.

 Ps. Dacă aveţi prieteni imaginari şi credeţi ca au şi ei ceva de zis , se accepta ! Cel puţin al meu deja are draft-ul făcut :D .

V-am pupat pe portofele , and pam-pam-pammmm have a nice daaaaayy :) .

3 comentarii:

Vlad spunea...

Cu placere, cu placere...a fost chiar miso ideea :)
Sper sa iti fie acceptata invitatia si din partea altora :)

Andrushka spunea...

Ohh , dar danke danke :)
dap , deja s-au anuntat binevoitori :)
Ps. Ma bucur ca ti-a placut ideea ,promit ca ma revansez ;;)

Vlad spunea...

Copy that!